بمناسبة عيد ميلاده.. مراد مكرم يوجه رسالة مؤثرة لـ شريف مدكور – بوابة مشاهير

إسلام جمال18 سبتمبر 2022 مشاهدة
بمناسبة عيد ميلاده.. مراد مكرم يوجه رسالة مؤثرة لـ شريف مدكور – بوابة مشاهير

وجه الفنان مراد مكرم رسالة مؤثرة للإعلامي شريف مدكور، بعد احتفاله بعيد ميلاده، وجمعه تبرعات لمستشفى “أهل مصر لعلاج الحروق”، ووصفه بأنه ابن الأصول.

 

ونشر مكرم، صورًا من عيد ميلاد شريف مدكور، عبر صفحته الشخصية بموقع “إنستجرام”، وعلق عليها قائلًا: “يعني إ٠يه حد محبوب، يعني يعزم 100 فرد يجيله أكتر، يعني اللي ربنا بيحبه يحبب فيه خلقه، يعني ناس تسوق بالساعات علشان تروحله عيد ميلاده، وناس تأجل سفر وناس تيجي من سفر علشانه”.

 

وأضاف: “طيب يعني إيه واحد ابن ناس وعينه مليانة؟ يعني بدل ما يستنى 100 هدية في عيد ميلاده أو أكثر، يجيب مستشفي أهل مصر لمعالجة الحروق ويطلب من كل أصحابه ما يجيبوش هدايا وتمن الهدايا دي يتبرعوا بيه للمستشفى، فـ يلم للمستشفى فوق الـ120 ألف جنيه.. كل ده وهو لا ذو سلطة مثلا أو مال وفير، حد مستور وعينه مليانة”.

رسالة شكر لشريف مدكور

وتابع: “إنما أنا بشكره علشان حاجة تانية خالص، أنا لحد ما رحتله امبارح وشوفت ناس ما شفتهاش من سنين أو شهور وقعدت مع ناس عشرة عمري، ماكنتش عارف أفرح، حاولت بس ما عرفتش، لحد امبارح، فرحت من قلبي، ربنا يباركلك في حياتك كلها يا شريف يابن الأصول وكل سنة وانت في ستر وصحة وراحة بال يا صديقي”.

 

أقيم حفل عيد ميلاد الإعلامي شريف مدكور، مساء أمس السبت، وحضره عدد من الإعلاميين والنجوم. 

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

عاجل